deptak w jastrzębiej górze

deptak w jastrzębiej górze

poniedziałek, 1 października 2012

Powakacyjnie - inspirowane zapachy

Z Hiszpanii wróciłem z jednym, ale całkiem ciekawym reklamowym łupem:


W lewym górnym rogu każdej z żółtych etykietem widnieje napis: "inspirado en:", który chyba nie wymaga tłumaczenia .

Pełnię refleksji zapewnia lektura wyroku Trybunału Sprawiedliwości z z dnia 18 czerwca 2009 r. w sprawie L’Oréal SA, Bellure, Malaika i inn. (C‑487/07) :).

Dla ambitnych 54 stron wyroku brytyjskiego Court of Appeal, który się z TS nie zgadza, ale musi zastosować wskazówki zawarte w wydanym w odpowiedzi na pytanie prejudycjalne orzeczeniu.

2 komentarze:

  1. na tym chyba polega marketing, bez odpowiedniego prania mózgu naprawdę ciężko sprzedać pewne towary

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko pranie mózgu musi mieć swoje granice :)

    OdpowiedzUsuń