deptak w jastrzębiej górze

deptak w jastrzębiej górze

piątek, 11 października 2013

Orange vs. Plus - postanowienie SO w Warszawie i status postępowań


Postanowienie Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 23 września 2013 r., sygn. akt XVI GCo 204/13, w którym Sąd oddalił wniosek TP dotyczący reklamy Plusa z hasłem „Internet w Plusie szybszy od Neostrady”, już jest dostępne na portalu orzeczeń MS. Mam w tym chyba jakiś udział :).

Samo uzasadnienie dość minimalistyczne… [edit] Ale wynika z niego, że TP nie spróbowała szczęścia z zarzutem nakłaniania do rozwiązania umowy, o którym pisałem we wcześniejszym wpisie [edit]

Przy okazji status spraw przed innymi sądami:
1.    Gdańsk – sprawa w toku
2.    Wrocław – wniosek odrzucony z uwagi na… stan sprawy w toku
3.    Rzeszów – stwierdził niewłaściwość i przekazał do Warszawy
4.    Bydgoszcz, Koszalin – uzyskałem informację, że nie wpłynął wniosek TP (co innego wynikało z notatki prasowej Plusa).

Na pytanie w trybie dostępu do informacji publicznej odpowiedziała mi chyba większość sądów poza Łodzią i Częstochową. Ten pierwszy uważa, że treść rozstrzygnięcia w „konkretnej sprawie określonych podmiotów” pozostaje poza zakresem ustawy o dostępie… SO w Częstochowie przekonuję, że nie muszę do wniosku załączać podpisu elektronicznego…  

1 komentarz:

  1. Niewątpliwie SO w Łodzi się myli, ale za bardzo nie rozumiem argumentacji SO w Częstochowie. Skoro nie trzeba podpisu elektronicznego (bo faktycznie nie trzeba), to nawet jak on jest to powinien takiej informacji publicznej udzielić.

    OdpowiedzUsuń