reklama przynęta, która polega na propozycji nabycia produktu po określonej cenie, bez ujawniania, że przedsiębiorca może mieć uzasadnione podstawy, aby sądzić, że nie będzie w stanie dostarczyć lub zamówić u innego przedsiębiorcy dostawy tych lub równorzędnych produktów po takiej cenie, przez taki okres i w takich ilościach, jakie są uzasadnione, biorąc pod uwagę produkt, zakres reklamy produktu i oferowaną cenęWłaściciel brytyjskiego serwisu zakupów grupowych Groupola zachęcał do zapisania się do serwisu informując o możliwości zakupu telefonu iPhone za okazyjną cenę - niestety dostępnych było tylko 8 telefonów. Do serwisu zapisało się kilkanascie tysięcy osób. Więcej w komunikacie prasowym Office of Fair Trading.
deptak w jastrzębiej górze
czwartek, 14 kwietnia 2011
Reklama przynęta - przykład z UK
Bardzo ładny przykład praktyki typu reklama przynęta opisanej w art. 7 pkt 5 ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym:
Etykiety:
czarna lista,
nieuczciwa praktyka rynkowa
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz